top of page
  • jokulata5

Iskolaügy

Kényes téma - több év távlatából is - mind a mai napig! Még emlékszem gyerekként hallottam a Kossuth Iskoláról, akkoriban remek röpis híreire rácsodáltunk. Azután, évekkel később megadatott, hogy együtt dolgozhattam a már akkor is legendásnak számító Füleki házaspárral, Gizikével, Sanyi bácsival (akinek humora mai napig kedves mosolyra késztet). Élőben meggyőződhettem az ott folyó munkáról, bekapcsolódhattam. Tanítójelöltként - akkor ez volt a megnevezése az utolsó éves tanítóképzősöknek nem itt kezdtem. A fegyverneki 6-10 éves korosztály gyerekeivel igyekeztem ráízeledni ennek a gyönyörű hivatásnak csínja-bínjaira, szépségeire, nehézségeire), majd 3 év múltán Petruska Imre igazgatása alatt "áthelyeződtem". Az Adyban folyt akkoriban az alsótagozatosok okítása - Istenem, mennyi szép emlék! Kedves kollégák, helyzetek, no meg nehezebb szituációk is, természetesen! De az igazi nehézséget akkor még nem ismertük, legalábbis jó darabig...

Azután egyszer csak "vége lett a dalnak". Nem tudom, perpillanat mi a helyzet, de luxusnak tarok egy ilyen gyönyörű épületet kihasználatlanul hagyni a kisváros főterén. Rajtam, tudom, nem sok múlik, nekem viszont


2 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page