top of page
  • jokulata5

Komárom



Komárom volt az első állomás ezen a bemutató úton. Nekem bakancslistás helyszín! El is varázsolt rendesen! Nagyon köszönöm a remek szervezőkészséggel megáldott Titinek, hogy itt járhattam! Az Európa Udvar pont úgy elvarázsolt, ahogy az a tény, hogy lépkedhetek azokon a lépcsőkön, ahol egykor Jókai Mór, Csokonai Vitéz Mihály... Petőfi Sándor A Dunán című versének felvetése rengeteg gondolatot indított el bennem...



Mennyi olyan dolog van az ember életében, amit teljesen természetesnek vesz, miközben ha jobban belegondolunk, bizony ott maradhat a kérdés: hogy is van ez? Ez pl. egy olyan téma, ami teljes elmélyülést kíván, és vallom, ettől igazán nagyok a nagyok! Azt hiszem ez a téma továbbgondolást érdemel... Most azonban visszatérek a városhoz! Lapozgatva az ajándékba kapott Jókai Egyesület krónikáját megállapítom, hogy igazán tiszteletre méltó a szervezet tevékenysége. Összeismerkedve hangyányit velük, ez még inkább megerősítést nyer! További sikeres tevékenykedést kívánok nekik! A szervezés, a fel - és ránk készültség mind-mind elvarázsolt! Hogy Sára Sándor egyik tanítványával is összehozott a sors egy interjú erejéig, az meg már egyenesen bónusz! Pézman Péter, kedves, köszönet! Ajándéknak tekintem még, hogy megismerhettem Striber Lajost, a Gaudum Vegyeskar karnagyát kedves felesége társaságában. Lajos bácsi elvarázsolt a lelkesedésével, az, ahogyan képes dolgoz mind a mai napig. Nem utolsó sorban közös pályánk okán is csak emelgetem a nemlétező kalapom! Emberként, közemberként egyaránt hatalmas! Zsákovics László Ady Endre versére komponált dalát az utazás előtt megosztottam. Nem mondom, hogy nem volt bennem semminő izgalom a dologgal kapcsolatban! Mindez - Lacival találkozva - a lehető legtávolabbra szállt! Örülök, és bízom a folytatásban is! Köszönöm jó sorsomnak, hogy ezek a csodák innentől már mind az enyémek!



2023.10.22.


5 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page