top of page
  • jokulata5

Domonkos Jolán



"Írásaimmal mosolyt varázsolok az emberek arcára, és jóérzést a szívükbe. Kedves számomra minden kis verses szösszenet, dalszöveg, mese, amely engem választott ki arra, hogy világunkban életre keljen. Egy édesanya a gyermekeinek mindig a legjobbat kívánja. Én is. Önfeledt örömöt érzek megszületésüknél, boldogságot, amikor saját lábukra állnak, és elindulnak a nagyvilágba szerencsét próbálni. Néha érdekes helyeken bukkanok rájuk... Volt amelyik egy iskolai versmondó versenyen lett 3. helyezett. Volt amelyiket egy cserkésztábor meghívón találtam meg. Volt olyan vers is, amit megzenésítettek egy gyermekotthon lakói. Közülük a leghíresebb még egy könyvtárba is bekerült. ( Könyvtári olvasónaplókra nyomtatták gyermekeknek. ) Pár versem általam nem ismert emberek videóiban is feltűnt. Soha nem tudom előre, hogy melyik vers fog sikert aratni. Ha visszanézem régebbi írásaim olvasottságát a poet oldalon, időnként magam is meglepődöm. Mi a siker titka? Nem tudom. Szívemnek egyformán kedves mindegyik vers. Megszültem őket, és most hagyom, hogy beteljesítsék a sorsukat... Néha megadott szavakra, címekre írok verseket. Szeretem a kihívásokat. Összerakósdi"




1 view0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page