top of page
  • jokulata5

Édesapám



Első utam mi sem nyilvánvalóbb hozzá vezet.

Orgonát viszek neki, amelyet bár én ültettem már, de ide, az ő háza/házuk elé!

Milyen a sors láthatatlan keze, épp ma az iratai között keresgélve találtam rá ennek a háznak az adás-vételi szerződésére.

(No és az én Életem Értelme folytatásának névadójára szóló meghívójára, merthogy édesapám mindent nagyon gondosan "leiktatott" egy felcimkézett borítékokkal teli dobozba, ahogy ezt a kedves meghívót is).

Itt valaha egy bolt üzemelt, amiről a helytörténészek -számomra egyik klasszikusa, + Imre mutatott fotót először bolt mivoltában.

Örök hálám és egy szál orgona a sírjára ma is érte.

Szóval innen viszek apukámnak virágot. Az orgona bokor "érdekessége": úgy ültettem el anno, hogy a padról, amelyen utolsó éveiben gyakran üldögélt jól látható legyen.

Tudomásom szerint egyik kedvence volt ez a többszínben is pompázó illatos gyönyörűség. A kerítésen belül még apukám honosította meg ennek a kedves virágnak a tömött fehér változatát.

Édesistenem! Mennyi emlék egyetlen nap kapcsán!

Mégha

"Az emlékezéshez nem emlék,

hanem szeretet kell,

S akit szeretünk,

Azt nem feledjük el."


További képet ide kattintva érhetők el!


2024.04.08.

4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page