top of page
  • jokulata5

Monogram

Meggyőződésem, hogy az apukámnak igazán gyönyörű kézírása volt, jelesül két minta tőle - a különírt 1960-ból, a másik 2013 körüli.

Baromira alapos ember volt, mindent (is!) meg tudott csinálni!

Festés közben az jutott eszembe, mennyire jó, hogy a kapu készítésének éve is odakerült az oszlopra, a monogramjához.

Én nem állítom, hogy akkoriban, tizenhárom évesen is akkora jó ötletnek tartottam - ha egyáltalan felfigyeltem erre - hogy (ív)hegesztői tudását a nagykapu oszlopai is fémjelezzék.

Az, amit meg most érzek, különösen nem fordulhatott meg a fejemben...

Hihetetlen hálás vagyok, és valami szavakkal kifejezhetetlenül jó érzés belegondolni: több, mint ötven éve ő alkotott valamit, ami mind a mai napig "szuperál"!

És ennyi idő múltán az élet ajándékát látom abban, hogy egyazon dolgon ketten munkálkodhat(t)unk - az általa elkezdett kaput én festhettem most le.

Biztos, hogy közben kicsit össze is érhetett a kezünk (hisz' mi másból merítettem volna erőt), esetleg meg is simogatta a kobakom ahogy mondja az ő utánozhatatlan hangján:

 - Jólvan, kistörök!



2024.04.08.

4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page