top of page
  • jokulata5

Távoli Gabri - történet



Általában nem én keresem őket, kivétel, ha valami rendkívüli eset figyel be, mint pl. a tegnapi szolnoki út.

Este azután tartva magam az íratlan szabályokhoz, persze, hogy "lógok a szeren", figyelem az ismerős csörgető hangot.

Legutóbb leszögeztük - Gabri szavait idézem, amikor ki akartam csikarni egy kicsit még többet "belőle":

" Nagyi! Írod: Gabriel van ráérsz? És akkor én hívlak!"

Már ekkor "felfaltam"!

A fogorvosos, Évás utam után itthon pihékelve, két rám váró "mégakkorelvégzendő" között - megfogadva a legutóbbi útmutatást - ráírtam:

"Láthatlak?"

Egyszercsak jött a csörgetés válaszul...

Hát mondjak, a madarat utolértem volna... imádom!!

Na, de Kedvesek! De őszintén: lehetne nem????!


1 view0 comments

Recent Posts

See All

Comentarios


bottom of page